Sunday, January 02, 2011

Denim Coin Purse

Bismillah,

Hehe..ini saya buat time angin lintang pukang saya datang. Alkisahnya abah diorang beli seluar jeans bundle rm5 sepasang. Pastu sy kt seluar mcm cutting perempuan punya je. Tu sbb dia buang bahagian kakinya.

Saya simpan bahagian kaki tu dan beli benang2 yang patut dan buat ini bila mood datang.



Semua jahit guna tangan walaupun di bahagian zip tu. Yang ni akan saya bg pada Asmaa' utk isi duit belanja ke sekolah. Dia nampak minat sangat dgn coin purse.

Semenjak xbyr broadband ni saya ada masa nk menjahit sana sini. Baju koyak pun saya jahit dan sekarang sibuk ber cross stitch lagik. tp yg cross stitch tu taktau la thn bila nk sudah. Yang design simple sblm ni pun amik masa 6 tahun nk siap :p

Aduhai kawan yang ada FB, tolong votekan Ahmadi ni di link ini :)
Hanya perlu tekan Vote Now dan kalau rajin komen sekali :)
Kalian, jom sambung silaturrahim di Twitter dan Facebook saya :))

2 comments:

  1. tak bayar broadband? abih online pakai apa? dh pasang tsimix kah? atau jumpa wifi sesat kah?

    ReplyDelete
  2. wah wah best2...lamer dah ai xbuat menda2 nh...cantek menarek tertarek...ag mmg d'bomm pija thee hee hee

    ReplyDelete

Please Leave A Cool Message For Me ;) Peace!!!