Friday, January 21, 2011

Download Video Dari Amrullah's Channel

Bismillah,

Jumaat di sini cuti tapi saya tahu disana sini ramai mak bapak yang amik cuti tapi bawak anak balik kampung dan memonteng arini dan esok (kebykan sekolah ada qadha hari sekolah esok). Hehehe...salah sorangnya makcik saye.. kikiki...awai2 sekolah lg dia kata dah ajaq budak2 ponteng! Saya kata kat dia, "Takpe2...awai sekolah lagik, cikgu pun tak naik gear lagik...kekeke"

Saya sedang download vid dr Youtube dr Amrullah's Channel ni (Indonesia) tp ia bagus utk kanak2 faham sedikit sebanyak tentang Islam.. Tp adanya ibubapa utk membantu anak2 memahami ini adalah lebih baik. Harini rasa nak control komputer ni sbb saya nak download baaaaaaanyak sangat video2 dr Youtube yang saya bookmark kan.

Sebabnya, Magic English kami dah nak habis tengok. Selain dr Magic English tu mmg ada bbrp CD tp saya mmg kiasu lah dlm nk mencari mende2 edukatif mcm ni cuma kurang pulak kiasu dlm hal2 nk beli yg mahal2..ahahahaha.... Nnt saya akan sharekan mcm2 lg CD yg saya gunakan utk anak2 saya itu. Sekarang dah byr broadband so seronok sikitlah nak upload gambar.

OK, kawan2...ada benda banyak nak cerita tp kepala nyutnyut sambil terkantoi pulak anak2 ternampak Youtube...diorang ni mmg pantang tgk.. :P

**Kalau ayat saya ntah apa2 sori ek...sakit kepala dalam erti kata sebenar dah ni

Kalian, jom sambung silaturrahim di Twitter dan Facebook saya :))

1 comment:

Please Leave A Cool Message For Me ;) Peace!!!