Wednesday, January 12, 2011

Sudahkah Belikan Mereka Majalah?

Bismillah,

Sihatkah kalian? Saya sakit tekak..suami saya kata, mana saya tak sakit, asyik berleter :p Tapi saya kata, tapi semalam ai sakit tekak 'sebelum' berleter lagi..Wuwuwu..

Smlm benar2 kurang mood nak menulis blog ni. Saya ada bbrp benda yg nak saya share terutamanya mcm yg ditanyakan ummi adam dlm posting yg lepas ttg vcd apa yg saya gunakan utk anak saya.

Tp sbb t'lampau susah nk upload gambar utk sementara ni maka susahlah saya nk tambah perisa dlm setiap entry saya. Sini, saya cuma nak cakap kepada bunda2 yg m'punyai anakanda berusia 4 thn ke atas, jenguk2lah gerai2 majalah b'dekatan.

Saya dah abiskan lbh krg RM 40 utk majalah mereka sbb awal thn begini ada free gift yg comel2. Seronok anak2 saya dpt sticker, planner dan mcm2 lg seolah2 dpt basikal baru :p

Kemudian,jgn bg mereka pulun baca sorang2 sbb dgn m'baca majalah mereka kita akan dpt idea utk buat xtvt dgn mereka. Saya ini walaupun garang, saya tak malu nk buat xtvt dgn mereka.

Sllnya saya akan buat time abah mereka takde. Ngeh ngeh.. Mcm baru2 ni weols jumpa satu page dlm buku teks Asmaa' mereka buat huruf dr plastesin tp sbb kami b'pendapat benda tu bahaya sbb Ahmadi dalam fasa 'semua benda nak rasa' maka saya ganti dgn separuh bungkus tepung gandum saya.

Konon2 nk goreng tp masa semua doh digunapakai ada yg dah pegang lantai, garu telinga lah..maka kensellah goreng cucur ABC tu..ok guys, itu aje?

KKalian, jom sambung silaturrahim di Twitter dan Facebook saya :))
Comments
0 Comments

0 cool comments:

Post a Comment

Please Leave A Cool Message For Me ;) Peace!!!