Tuesday, January 25, 2011

Ziarah Baby Kaki Empat

Bismillah,

Arwa marah ni sebab saya nak blogging so kene taip cepat2. Maklumlah dia tengah khusyuk belajar Iqra dari Youtube di channel Muslim Kid School. Nanti saya ajar kalian macam mana nak buat playlist so tak payah kita tekan setiap kali satu video tu habis. Dia akan main sendiri. Eh ke saya je yang baru pandai buat playlist kat Youtube.

Pastu korang pun mesti marah bila tau baby apa kaki empat..kekeke.. Blog ni dah makin membosankan kan? Saya pun sampai tatau dah nak kasi up cerita apa..hehehe

Uwaiys suruh tangkap gambar dia sambil baring mcm tu.

Gambar ni buat ubat rindu feminat2 Ahmadi..sudah nak ckp setahun ini budak!

Tentenaen..inilah babynya..comelkan? Garang tu mak dia berani2 la pegang anak dia

Tengah kasik nenen anak dia

Kuda ni kawan suami saya punya. Nak cari geng berkuda yang merokok adalah susah. Tuan punya kuda ni kalau tengok gayanya pun xpercaya dia tak merokok. Bukan apa,kalau merokok susahla nak bawak anak melawat sama.

Oklah..idea banyak ni tapi kan baru sihat so banyak benda nak kena qadha especially pelajaran anak2. Semoga sihat ni berpanjangan dan saya tidak bergantung dengan ubat lagi. Saya sembang2 dengan suami..

Saya : Kuat jugak ek ubat doktor tu bagi
Suami : Allah mmg dah nak bg umi sihat dah la tu. Kalau tak, kita pun tak gi amik ubat tu lagi ek..

Bayangkanlah saya sakit seminggu lebih tapi tak amik ubat sbb berharap ia akan lega sendiri tapi tu lah..barangkali tidak cukup berdoa :(

Kalian, jom sambung silaturrahim di Twitter dan Facebook sya :))

6 comments:

  1. cik puan pija dah tukor template... ;)

    seminggu sakit kepala.. migrain ka pija...??

    maaf la yer sbb lama bebenor tak jengah sini.. jengah pun laju2 jer..

    ReplyDelete
  2. saspen je ape la baby berkaki 4... rupenye kuda, hehe

    ReplyDelete
  3. kakyong, tertukar...wawawa...hajat nk tukar layout blog lain boleh pulak tertukar yg ni hukhukhuk....saya takde migrain, sakit urat leher + sinusitis sikit saja.. nothing serious :)

    Shira...kihkihkih...ada jugak yg terkena :p

    ReplyDelete
  4. comelnya baby kaki 4 tu
    bape umo dia masa tu?

    ReplyDelete

Please Leave A Cool Message For Me ;) Peace!!!