Monday, July 25, 2011

Pameran Hari Terbuka TUDM Gong Kedak

Bismillah,

Lihat dulu entry saya berkenaan Hari Terbuka Gong Kedak di sini :


OK kalian, ini adalah entry terakhir saya tentang  Hari Terbuka TUDM ni. Sebenarnya sasaran kami adalah pertunjukan jet. Itu yang tidak kami dapatkan di sana. Walaubagaimanapun, alhamdulillah semua ini adalah pengalaman terbaik buat anak-anak saya. Semoga ada rezeki di lain kali untuk menyaksikan pertunjukan roket itu.

Di bawah adalah gambar di kawasan pameran. Itupun sbb saya nak cari toilet. Anak2 lelaki duduk dengan abah di bawah jet. Oh ye...satu yang saya nak komen adalah toilet ada 2 sahaja dan dikongsi lelaki dan perempuan. Kebetulan semasa saya nak ke situ, para peserta tempur tanpa senjata sedang basuh muka di singki toilet...makanya sangat tidak privacy rasanya kene beratur belakang montot org laki yg tgh basuh muka.




5 comments:

  1. oo gong gedak ye pernah sampai ada kawan berkerja disitu

    ReplyDelete
  2. gong kedak kuala besut ? 5 km dari rumah saya.. =_=

    ReplyDelete
  3. bestnyer berkelah ...

    eh nape komen sy sblum ni xmuncul ??

    xpe lah, ni bawak tag utk k.pija ;

    http://ummihanie.com/2011/07/nak-coklat-tak/

    ReplyDelete
  4. x pernah pegi hari terbuka tudm. TLDM pernah la.dulu pakcik keja TLDM :)

    ReplyDelete
  5. Puanbee, itu kawasan kem kot...ini yg dekat lapangannya... hehe

    Freaky, itu bermakna, kamu kecek kelate yepp??

    Hanie, uik..ya kah?? tag itu dah tgk tadi...insya ALLAH akan diselesaikan bila lapar...eh??

    Eliss... diorang yg pakai seragam ni bila buat pertunjukan mcm ni seronok sangat tengok :))

    ReplyDelete

Please Leave A Cool Message For Me ;) Peace!!!