Sunday, August 16, 2009

How To Make A No Sew Tutu

Bismillah,

Ni mamun apakah macik Siti yang tiba2 cerita pasal tutu ni. Ha ha...Saje saya nak bubuh dalam blog saya ni cara2 membuat tutu tanpa menjahit. Sebab saya tak ada mesin jahit, maka kaedah di bawah mungkin sesuai lah kot. Tapi nak buatnya tu kene fikir panjang pulak lah...ha ha...

Sebenonya...saya dapat cara2 ni dari macik Ros MBP. Ye lah selalu kita dok fikir nak buat aktiviti untuk anak kita, walaupun tutu ini juga untuk anak, tapi kita yang buatkan. So, ini adalah antara mini projek kita (a'ah ye lah tu...tengok2 karang Asmaa' yang habiskan menyulam...)

Di bawah ni saya amik 'tiub awak'..enjoy!!!



OK, jika kalian perlukan gambar step by step, sila jengah ke link macik Ros ini ya... kalau saya ter rajin buat nnt saya tunjuk tapi rasanya tidak sebelum raya kot...

*Arini insya ALLAH saya akan jumpa dengan kakyong...boleh cubit2 aliya dengan anis!!!
Comments
0 Comments

0 cool comments:

Post a Comment

Please Leave A Cool Message For Me ;) Peace!!!