Wednesday, December 02, 2009

Result MBG Sarah Rahim

Bismillah,
My Birthday Giveaway
Adelah berbaloi2 pagi ini. Bangun pagi dan perasan ada seseorang u'uk atas lantai bilik air malam tadi...huaaahh seb abah nk tolong basuh. Lepas tu kira hutang, mmm....serabut tak?? Then my best fren tepon cerita pasal anak dia dan kemudian tepon mak saya plak dan dia kata nak bagi daging (fuhh...selamat duit beli lauk arini!!! :P)

Tgh dok sedap bercakap...tpon mati, yelah tepon Made In China kan..redha je lah..dah la cas akai USB. Kalau takde komputer memang takleh cas punya. Tapi sbb tu juga saya bukak komputer dan tgk ada org tinggal pesan di shoutbox saye...huuuyehh!!!

sarah: salam mama arwa....anda adalah salah seorang pemenang contest MBG!! TAHNIAH!!!!!!

OK...saya nak quote ye sikit dari blog Sarah...

Utk pemenang cerita terbaik... :)
Dihakimi oleh, En Ahmad Lotfi Abd Wahab.

Ahamdulillah...byk betul testimoni2 baik yg mummy2 semer sumbangkan...Semuanya best2 belaka...but then hanya 2 sahaja pemenang yg dicari...Tapi kali ni sbb best nyer pasal...kami nk pick 1 lagi cerita terbaik....Waaa murah rezki betul...jen jen jeeeeng...

-----------------------------------------------------------------
1. Mommy Alya, Baby : Alya Zahra Mohd Zarin
(coolababy velcro CD with wetbag)
2.
Mama Auni, Baby : Auni
(coolababy snapbutton CD with legwarmer)
3.
Siti Sifir, Baby : Arwa (surprise...!!!)
-------------------------------------------------------------------

Hihi..kalau tak each kategory ada 2 winner aje dan terselitnya nama saye dan Arwa di sana adalah satu kejutan :P Tadi saya pun tersengih2 kat dapur dan suami pun kata, "Hah sengih apa pagi2?" Hihihik...mcmla sblm ni I masam kan... "I menang contest pulak la you!!!" dan dia un kata, "Ih...takde keje" ahahaha..itu ayat dengki ye kawan2.

Suami saya paling risau kalu saya letak gambar dia dalam blog. Ala abang...ini gambo pakai CD aa...mana ade gambo abang. Mmm...8.30 dah ni Pijah!! Sarapan tak buat lagi... ahahaha..okeh2 nk gi masaklah ni.

Buat Sarah dan Encik Lotfi yang memilih pemenang, terima kasih and Happy Besday again. Silalah guna testimoni saya yang tak seberapa itu...

*Sarah adalah tuan punya kedai clothdiapers-n-all. Happy CDying ebribodi!!

*saya dah terima hadiah Hayatizain...nanti saya upload gambarnya tapi dah guna dah pun Tuperware tu...hikhik...
Comments
0 Comments

0 cool comments:

Post a Comment

Please Leave A Cool Message For Me ;) Peace!!!