Friday, December 18, 2009

Perkhabaran Laptop Kakyong


Bismillah,

Duhai kawan2 yang berkenaan :) Saya menerima banyak soalan dari kawan2 yang rindukan k.Yong. Saya minta maaf dalam minggu lepas saya tidak dapat nak jawab sbb malu nak tunjuk belang yang saya ini menantu yang kuat blogging. Jadi saya rasa ini perlu dijawab dengan membuat satu entry.

Laptop itu sedang dalam urusan penghantaran. Saya sendiri tidak dapat menghubungi Lyna sbb telefon rosak. Kalau setakat kena block, saya masih ada no prepaid untuk bersoal jawab. Malah enpon suami saya juga kena block..hihi...jgn risau, kami masih cukup makan dan ini sekadar memberi keutamaan kepada hal2 yang penting.

Atas sebab itulah saya tidak dapat menghubungi dan dihubungi. Tapi jika anda masih ingin bersembang dengan saya tentang hal ini, boleh contact di no 057164966 atau YM : sitisifir10. Cuma bila guna no itu, akan selalu ada background sound kanak2 ini...hihihi...kalau enpon boleh lari ke dapur kalau nak dengar suara lebih jelas.

Kenapa saya tidak dapat buat mini gathering?
Jika ada yang nak arrange, bgtau saya. Saya sendiri tidak sempat hendak mengaturkannya dan saya rasa mungkin akan jadi terlalu lewat jika saya yang aturkan sebab yang penting sekarang adalah kita dapat serahkan lappy itu kepada kakyong secepat mungkin. Tambahan pula kereta kami rosak dan saya rasa sukar hendak bergerak luar dari P.Buntar. Nak suruh kakyong ke sini adalah tidak gamak, tempohari dia datang rumah saya dengan meminjam kereta orang lain.

Bila sahaja kakyong boleh mula bersiaran akan saya beritahu dengan kadar segera. Saya juga harap hal ini dapat diselesaikan sesegera mungkin.

6 comments:

  1. Salam siti ,
    saya baru nak tanya . Tapi dah kuar entry ni :D
    Rindu kat cerita2 kak yong dah membuak2 ni :P
    Selamat Tahun Baru buat siti sekeluarga :)

    ReplyDelete
  2. Salam.. :) insya ALLAH kakyong akan dapat lappynya beberapa hari lagi..hope that dia tak terminate lagi streamyx dia...huhu

    ReplyDelete
  3. sian akak, macam2 kena harungi demi menyempurnakan projek ni. i wish i could help u...semoga semua nya di permudahkan utk akak menyampaikan lappy ni buat kak yong yg di rindui dgn sepenuh jiwa raga itu hehehe

    ReplyDelete
  4. wah ayat yatie...kemmain lagik..hehehehe

    ReplyDelete
  5. tertunggu2 juga, takpe la pija atleast Kak yong dah bersiaran pun dah cukup bagus:>..windu...

    ReplyDelete
  6. nadnye :) tak dapat nk kumpul ramai2..huhu...

    ReplyDelete

Please Leave A Cool Message For Me ;) Peace!!!