Friday, November 13, 2009

Moms Forum on MomBloggersPlanet


Bismillah,

Chaiyyokk Madam Ros!! Sekarang sudah ada forum pula di MBP. Uik...Pija excited dengan forum?? Hihi....saya bukan peminat forum kerana beberapa sebab :
  • email saya akan jadi melambak..pun begitu jika tak dilanggan email, saya takkan tau apa yang sedang berlaku di dalam forum sana
  • saya blurr..selalu orang dah ke London Australia, saya masih terkial2 tgk new topic
  • saya selalu berebut PC dgn suami ku...ahahahaha....actually I have more time to blog lately semenjak saya dah pindahkan komputer dari bawah ke atas.
Saya dulu adalah seorang yang gila forum. Saya akan melepek depan komputer menanti balasan dari teman2 forum yang lain. Namun setelah berhenti dari bisnes online tidak beberapa lama dahulu, saya telah hentikan xtvt ini. Mungkin perlu masa balik untuk berforum semula. Saya sejujurnya belum berjumpa dengan forum yang masuk ke jiwa saya lagi. Ahahaha....

Dulu, ketika join, saya suka forum yang Islamik, haiyya sangat tidak ingat apakah nama forum itu. Tapi kini forum2 yang Islamik turut membincangkan topik berat sehingga saya menjadi wiung2 membacanya. Sehingga saya membeli kamus istilah untuk memahami apa yang orang lain katakan. Itu baru memahami...untuk masuk campur, saya terasa kerdilnya ilmu saya untuk berada di dalamnya.

Lalu, kini saya lebih selesa berblog. Saya bebas sesuka hati nak tulis serba mak neka yang saya nak tulis. Yes..ada masa suami saya akan kata, tak baik la tulis mcm ni especially artikl itu saya maksudkan kepada seseorang. Memang ada entry yang saya draftkan aja walaupun yang saya tulis mungkin 3-4 ms A4!! Tapi saya lebih menghormati suami saya...

Sekarang saya teringin nak masuk dalam forum yang banyak dikunjungi oleh blogger2. Bukan apa, kadang2 rasa berjiran sebelah pintu je dengan mereka. Mungkin banyak yang boleh dikongsi di sana nanti. Jadi, saya dah cuba register dan insya ALLAH kejap2 lagi bolehlah tu masuk dan berenang bersama2 di dalamnya...hihi...

*dengar kata apak2 pun nak masuk berforum, so mak2 sekelian tanak join kah?? Fresh lagi ni!!! Picit gambar di bawah dan cari Forum itu...mudah2an ketemu anda di sana jua...

Moms Forum
Comments
0 Comments

0 cool comments:

Post a Comment

Please Leave A Cool Message For Me ;) Peace!!!