Sunday, May 01, 2011

Dashboard Baru Blogger Yang Menggiurkan

Bismillah,

Selamat Hari Pekerja kawan-kawan! Semalam contest saya dah berakhir. Insya ALLAH akan mengambil masa beberapa hari untuk RUMAH KAMI memilih pemenang utama dan seterusnya memilih pemenang untuk hadiah lainnya. Sementara itu, blog yang tidak seberapa ini menerima pengiklan baru. Jadi bulan ini adalah bulan komitmen buat saya untuk membuat sekurang-kurangnya satu entry setiap hari.

Dashboard baru!
Siapa yang bertuah dapat view dashboard baru? Antara yang bertuah adalah Kakyong. Siapa yang nak tengok macam mana gayanya dashboard baru sila jenguk ke link ini. Saya sempat meroyan bagi komen kat blog kakyong yang saya tidak nampak dashboard baru tu (sangat jeles okehs). Jadi saya explore habis2an dan saya jumpa ini

Today, we're thrilled to announce the public launch of our redesign! But please wait a second before you go check out your Blogger dashboard, because we’re planning a gradual rollout that will start with a limited set of users who visit our new feature testing ground, Blogger in Draft. At the start, only some of you (lucky draws!) can see the new design on Blogger in Draft. Over the course of the next few days and weeks we’ll be ramping up to support all Draft users. There is no sign-up or activation process required from your side; just wait, and you’ll notice your dashboard has changed to the new design when you log in to Blogger in Draft
Hukhuk...takpe lah, saya akan bersabar dan bak kata Blogger, just wait & u'll notice ur dashboard has changed to the new design when u log in. Jadi kita bagi peluanglah kepada Blogger untuk main OMPECAK!! dengan kita :))


3 comments:

  1. xberapa lucky jugak...uuu...xsaba nk godek2 nih!

    ReplyDelete
  2. hebat hebat dgn blogger ini. Biarpun free tapi jika tahu manfaatkan tentu banyak yang dpt di godek. Boleh lihat contoh disini: http://serviceportfolio.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. semuaorg akan dapat dashboard baru ke kak?

    ReplyDelete

Please Leave A Cool Message For Me ;) Peace!!!