Monday, May 30, 2011

Untuk Katok Bini Muda

Bismillah,

Satu hari saya pergi ke pasar tani dan ada satu gerai ni jual barang2 yang macam tenggelam banjir. Ada susu peat yang expirednya tahun 2012 tp dah lerai dia punya pembalut tin plus dengan selut2 lagi. Dia jual 6 tin RM 5. Walaupun murah dan dia kata expirednya berzaman lagi tapi saya takut nak berani2 beli yang itu. Cuma ada satu benda yang saya rasa nak beli di situ iaitu benda dalam kotak di bawah ni...

Boleh tak teka apakah yang ada di dalam kotak ni?

Saya tunjukkan pada suami saya dan tanya dia :
Umi : Agak2 apa isi kotak ni??
Abah : ............................(Fikir panjang pastu dia tunjuk atas tulisan Cina tu)
Tulisan ni kata 'Untuk Katok Bini Muda'
Umi : Jangan menyesal ek..ehehehe

 Hah?? Sape berani nak jadi bini muda suami saya??? :P

Saya beli sbb payah sangat nak tetak ayam itik angsa bla bla bla.....
Tak niat pun nak katok bini muda..tapi kalau ada yang sangkut tatau la :P

7 comments:

  1. Haha...dalam maksud & nasihatnya

    ReplyDelete
  2. wah..seram.ganas gak kak ni yer..

    ReplyDelete
  3. hehe suspen betul tau.. :P

    ReplyDelete
  4. hahhahah.. dah betul dah tu.. ekekke..

    ReplyDelete
  5. bg warning awal2...hehehe....

    ReplyDelete
  6. Assalam,

    Jadi betoi2 kang...naya . lawok lawok..

    http://lautkasih.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. singgah jap sini.. baca n3 yg byk tertinggal secara marathon

    tinggalkan pesan kat kotak komen.. sekali error lah pulak..

    ReplyDelete

Please Leave A Cool Message For Me ;) Peace!!!