Tuesday, May 03, 2011

Komputer Rosak Sob Sob

Bismillah,

Sebenarnya banyak benda saya perlu selesaikan yang menggunakan komputer.. Sayangnya komputer saya rosak pulak sekarang ni jadi banyak benda tertangguh..

Nak menaip dari telefon ni memang bole tapi tak bolehlah nak edit lebih2. Jadi buat para peserta giveaway saya harap bersabar ya menanti keputusan.. Insya Allah tak lama kot tangguhnya :)

Itu saja yang boleh saya update buat masa ni.. Agaknya Allah nak bagi saya lebih masa untuk menelek pembelajaran anak-anak. Semalam saya dah selesai cek semua buku Asmaa'. Selalunya saya harapkan dia sendiri siapkan keje tanpa cek betul atau tak. Sekali saya cek masya Allah.. Banyak sangat salah ejaannya.

Setiap anak ada kemahiran mereka masing2.. Alhamdulillah, takdela sampai di tahap teruk sampai perlu dibimbangkan cuma kena ambil langkah bersedia yang lebih kemas lagi. Asmaa' request nak jadual harian pulak.. Sbnrnya ada aritu tapi diorang dah tercabutkan dari dinding so sekarang saya kena buatkannya semula :)

Doakan semoga urusan kami selesai.. Saya gembira sejak akhir2 ni tp xle sampai excited sbb susah hati mak saya masih di wad di Taiping :( dah seminggu tapi masih demam lagi :((

 

3 comments:

  1. semoga mak akak sembuh..

    ReplyDelete
  2. insyaAllah..moga cepat sembuh..

    ReplyDelete
  3. hYe!
    j0m j0in c0ntest http://miszh0neyz.blogspot.com/2011/05/c0ntest-3-in-1.html
    ;-)

    ReplyDelete

Please Leave A Cool Message For Me ;) Peace!!!