Tuesday, August 04, 2009

Malu Kat MamaPayish

Bismillah,

Ok..ok...saya tadi tak baca betul2 sampai habis apa yang Mamapayish tulis. Sebab rasa ayat2 kat bawah tu khas untuk pemenang nye aje, dan saya pun berlalu begitu aje...tengok2 ada ayat ini yang saya tertinggal...

TAMBAHAN:

Oleh krn cara penulis blog yg memperkenalkan blog mamapayish dgn kata2 aluan yg menyentuh hati mama (5 star dr abah payish) maka di sini mama payish ingin menghadiahkan sesuatu kpd beliau. Siapa yer?
Jika ada nama mamapayish dlm colum ruangan chit chat anda, maka andalah org yg mamapayish cari…..

Mamapayish mengucapkan TAHNIAH kepada pemenang. Kepada yg tidak berjaya jgn putus asa, Insyallah pada masa akan dtg, mamapayish akan mengadakan lagiCONTEST di blog ini, mana tahu masa tu rezeki anda pula.

Haiiya, sungguh kalau saya perasan pasal hadiah khas tu, baik saya duduk senyap2 aje tunggu sapa yang di'khas'kan itu. Ha ha...sungguh buruk perangai saya macam orang yang meraung2 minta hadiah khas pulak bila buat entry tadi. Haiyyyohhh....malu ni!!! Macam mana??

Anyway, tenkiu to MamaPayish sama abahnya...saya malu ni :P
Comments
0 Comments

0 cool comments:

Post a Comment

Please Leave A Cool Message For Me ;) Peace!!!