Monday, August 31, 2009

Siti Sifir's Supernova Share-Out Space


Bismillah,

Setelah sekian lama pertandingan menentukan tagline saya berakhir tempohari, saya masih tidak membuat pengumuman secara rasminya lagi bukan. So, di hari yang kotang dengan idea ini, saya berkira2 mahu mewar2kan kepada kalian akan hal ini. Mungkin ada yang sedar, mungkin ada yang tidak.

Okeh, mungkin kebanyakan yang telah meletakkan saya di dalam bloggerlist anda masih lagi melihat perkataan 'Salam Ikhlas Penuh Ukhuwwah' di list anda. Anda boleh kekalkannya disitu dan saya tidak ada apa2 kesan ke atasnya tetapi kalau anda baik hati (he he....plis plis...) tolong removekan sekejap, kemudian add semula dan tagline baru saya akan menjelma di sana. Tapi kalau anda mahu removekan terus, apalah pula daya saya....uhuk uhuk...

OK, sempena dengan perubahan nama itu, saya juga ingin melakukan beberapa perubahan di dalam blog ini.
  • Blog ini akan dimakeover oleh MamaEmma. Saya telah melihat2 hasil kerjanya dan saya rasa saya teringin nak rasa air tangan dia di atas blog ini. Sebab saya adalah sangat lemah dengan mainan HTML code. So, tunggu eks....
  • Saya akan alihkan 'Buah Mindaku' itu di nav bar (atau apekah namanya saya tak tau) so that ia tidak buat semak di sidebar saya. So, sapa yang rasa naktengok saya merapu meraban bolehlah jenguk di sana ya...
  • Saya akan cuba untuk membuat posting satu setiap hari (ahaha...mcm lah ada org yg nk follow apa yg ku rapikkan bukan?)
Setakat ini saya ingin melakukan perubahan itu sahaja. Oh ya, selama ini, saya jarang pun mendapat tag atau kadangkala saya terperasan ada orang tagkan saya tetapi tidak meninggalkan link mereka di blog ini so saya konpius adakah mereka maksudkan saya atau orang lain. Selalunya saya menjawab tag mereka dengan kadar segera. Ha ni kang mula satu dunia anto tag kat saya eks...

Lagi satu, kalian maafkanlah entry penyertaan saya masuk ke contest ya sebab ia bagai satu kepuasan baru untuk saya. Dan kepuasan ini selalu menyebabkan suami saya berdebar2 kerana gambar dia dan anak2 akan menjadi mangsa...muahahahahaha.....tak pe abang, dapat hadiah nnt abang pun soookka kans?

Juga, jika ada sesiapa yang nak buat blog ini sebagai tuan rumah contest juga okeh. Saya tidak kisah dan tidak ada bayaran ek. Tapi, saya tidak akan jadi tuan rumah kepada banyak2 contest serentak. So, sapa yang nak kenalah tunggu satu persatu.

Untuk tukar link dengan saya, silalah tinggalkan sebarang komen maka saya akan terus masukkan anda ke dalam bloggerlist saya. Tapi sbb lamnakan list itu terlalu ramai maka saya akan mendelete mana2 blog yang tak update selama 4 minggu. Lepas ni kalau makin ramai, maka sapa yang tak update after 3 wk, saya akan delete tapi kalau nak saya linkkan anda semula just tinggal komen semula. Link ini bukan apa, ia untuk mengingatkan saya untuk menyinggah dan menyibuk2 di blog anda...he he....

Kalian, jika ada cadangan, bgtau sahaja ya...yang mana yang baik akan saya pertimbangkan :)

Comments
0 Comments

0 cool comments:

Post a Comment

Please Leave A Cool Message For Me ;) Peace!!!