Friday, June 24, 2011

Anak Pija & Anak Ana

Bismillah,

Sesekali balik ke Pt Buntar, saya dan bbrp kawan sekolah rendah pun berjumpa2an lah. Especially Azee & Ana. Kalau dulu kami berkawan baik, macam tu lah juga harapnya anak2 kami ni. Gambar di bawah ni adelah gambar anak2 kami...time ni dok tunggu anak Azee datang sama. Alih2 dia boleh pi taman seberang sungai.

Sekarang ni, anak2 saya yang perempuan, kalau balik Pt Buntar, tak sudah2 tanya bila nak pergi rumah Damia dan yang lelaki pulak dok tanya bila nak pergi rumah Azim. Umi dia adalah agak malas nak pergi kalau nak kena angkut ramai2. Tambah pulak rumah diorang lawa2 so takut anak2 umi terover acting kat rumah orang :P.




Tepi Sg Krian ni best tau kalau nak buat photoshoot macam yang Superyzaf pernah buat pada anak2 saya. Dan kalau kalian nak tau, kami duduk di sebelah sempadan Perak dan diseberang sungai itu adalah sempadan Kedah. Kalau tengok ke sebelah kirinya, akan nampak sempadan Pulau Pinang.

Di bawah ni pula gambar saya dan Ana bawa Asmaa' & Damia ke Popular. 

Semoga persahabatan kami berpanjangan kepada anak2 pula... :))

2 comments:

  1. dekatnye ngan kampung kite..heheheh

    ReplyDelete
  2. salam siti sifir
    comelnya anak2 siti bertudung
    alhamdulillah, biarlah diorang
    dari kecil dah kenal Islam,kan siti
    saya takde anak perempuan.

    ReplyDelete

Please Leave A Cool Message For Me ;) Peace!!!