Friday, June 24, 2011

KARNIVAL PENGAJIAN TINGGI NEGARA KALI KE-7 (TAHUN 2011)

Bismillah,

Apa nak buat, tuan blog aritu bizibodi nak update blog. Ni kisah 6 bulan lepas barulah nak menjengah masuk blog. Walau apapun, karnival ni dah habis tahun ni. Saya pergi ni pun sebab adik saya nak kutip fail tengok jurusan yang barangkali dia akan minat dan universiti mana dia nak apply. Kami bawa bersama kawan dia, Arwa dan Ahmadi.

Sedang elok dia update gambar dia dengan Hawa kat blog dia... 

Kami pergi yang Zon 3 punya pada 29 – 30 Jan 2011 di Penang International Sports Arena (PISA), Pulau Pinang.

Sampai2 je kat situ saya dah tegur seorang pakcik yang beg dia jatuh. Saya tatau la dia angkut serba mak nenek fail tu untuk diri dia ke atau untuk anak dia ke atau dia sekadar nak fail atau paper bag yang IPTA/IPTS provide to the visitor.

Masuk dalam tu, tiba2 roh teringin nak belajar semula tiba2 meresapi saya tapi Ahmadi dan Arwa yang tak pakai spender sbb terberak dalam seluar menarik2 baju saya sehingga saya sedar, oh...anak aku dah 5 orang, masa mana aku nak belajar lagi??


Posing lah sekejap amik mood... 

On the way back weols naik feri tapi Arwa dah lena dah... so tangkaplah gambar Asmaa' sorang. 

Comments
0 Comments

0 cool comments:

Post a Comment

Please Leave A Cool Message For Me ;) Peace!!!