Saturday, July 09, 2011

Jumpa Pu3zdini di Greenwood

Bismillah,

Selain dari jumpa Ayu semasa saya pergi KL aritu, saya juga jumpa dengan Pu3zdini juga. Di kedai makan yang sama dengan saya jumpa Ayu itu, saya jumpa Pu3zdini pulak. Tapi sebelah malam. Masa tu saya memang pergi ke Greenwood untuk ziarah 'ibu' saya yang mana saya setempat kerja dengan dia semasa di Gombak dulu.

Bila ke Greenwood, saya singgah ke kedai makan Mak Ngah sebab kat situlah saya boleh perabis bihun tomyam sampai habis tanpa berasap telinga hidung semua. Tomyam dia masam tapi idaklah pedas, sesuaile dengan saya yang takleh nak perabis masakan pedas walaupun saya suka. Jadi, malam tu saya order 2 bungkus dan sementara tunggu kami hanya minum Milo Ais dua.

Mcm Ayu juga, jumpa Ibu Dini ni macam dah kenal lama. Macik Dini ni plak, asal nk tangkap gambo dia buat peace! Bagus! Senang nak tangkap gambar. Bukan macam Arwa yang tak cukup sporting tanak tangkap gambar plak malam tu.



Oh ye... Ibu Dini ni ada buat bisnes sikit. Dia jual cheese tart 1 box @ 30/rm20 exclude postage. Sesiapa yang berminat utk buat as hantaran, souvenir or makan2 bleh laa pm dia di fesbuk dia atau di blog dia ni. TQ 

Semoga ukhuwwah berkekalan hendaknya :))

 

2 comments:

  1. aishhh sonokya dapat jumpa ramai kawan blogger..

    ReplyDelete
  2. dapnye cistat tu..yum2..ler kt greenwood dkt je ngan umh my mum sri gombak

    ReplyDelete

Please Leave A Cool Message For Me ;) Peace!!!