Tuesday, December 15, 2009

Terima Kunjungan K.Nieza Mom's Choice




Bismillah,

Mom's Choice Community Forum

Ye...K.Nieza teringat kat saya semasa lalu di depan kedai saya dan dia singgah. Kebetulan saya ada di bawah dan saya tengok mukanya, saya teringat cikgu BM saya di Taayah dulu. Sebenarnya saya eksaited sbb dia singgah dan kebetulan kawan saya Mima ada bersama dengan seorang customer. Tapipun tidak lama dia singgah...cuma cukup untuk saya kenal wajah manisnya yang sll saya tengok di FB dia.

K.Nieza adalah seorang kaunselor laktasi. Maka dengan itu, kepada orang di zon Perak, kita ada kaunselor berdekatan kita. K.Nieza beroperasi dari Taiping. Sila addkan link blog Mom'sChoice.com ini dan anda akan segera mendapatkan update tentang poduk dan informasi laktasi. Forum Mom'sChoice.com juga membolehkan kita berbincang sesama sendiri berkenaan dengan penyusuan susu ibu.

Saya sebenarnya terkilan aritu tak join contest Penyusuan Susu Ibu k.Nieza, mintak2 lepas ni k.Nieza buat lagi...hehehe... Seblom balik, k.Nieza ada pesan, "Kali ni biar breastfeed eksklusif ya?!" Insya ALLAH saya mahu pergi sehingga 2 tahun kali ini. Doakan yeee.... bagi yang mencari2 produk laktasi sila jengah http://www.momschoice.com.my/.

*Datang lagi ye K.Nieza, mintak2 masa k.Nieza datang nnt saya tidak pakai baju dari zaman matrik macam yang saya pakai tadi...huhuhu...segannye!!!

5 comments:

  1. lama dahh rozy xjumpa kak niezah..
    dulu masa setat2 beli bf gadget beli ngan kak niezah laa..siap pi skolah and umah lagik.. dia mentor bf rozy masa mula2 dulu..

    ReplyDelete
  2. rozy, lepas ni boleh jd mentor saya lak ek

    ReplyDelete
  3. Salam Pija, agaknya muka cikgu2 ni memang selalu sama kot.. hehe.. spesies yg sama...
    Wpun kenal di alam maya saja tapi rasa mcm dah kenal lama... :) Akak silent reader di blog Pija, x pernah tinggalkan jejak (rasanya).
    Insya Allah akak datang lagi... kali ni nak kena ada minum2 makan2... hehehe...
    Rozy, dia ni dah otai bf... boleh jadi pakar rujuk dah ni... dulu masa mula2 bf nk makan panadol pun dia tanya akak... hehehe... errr.. dgr cerita dah ada bisnes online ya.. chaiyok rozy

    ReplyDelete
  4. bgsnya dpt buat BF kat bby kita kan..utk 2nd bby insyaALLAH ena nak fully Bf bby ena nnti

    ReplyDelete
  5. wahh best jumpa kak nieza yer.. suka tanya pasal bf kat dier cepat dier balas..

    ReplyDelete

Please Leave A Cool Message For Me ;) Peace!!!